Arkadaşlar merhaba,
3 yaş oğlum var. Tam cümle kuramıyor henüz bazı kelimelerede dili dönmüyor . Aslında sorun yapmıyorum ama çevredekiler geç kaldı filan diyor
Mesala peçeteye çetete diyor maviye maay diyor
Anne baba dede Anneanne filan normal
Arabaya ayaaa gibi
Bi arkadaşım da sıkıntı yapma benim de bianda konuştu dedi çözüldü diyor aama endişe ettim açıkçası. Bazen bana bişiler diyor anlamıyorum bile.
Bugun de araba istiyor aya dio anlamadım oğlum diyorum doğrusunu desin diye ama yok