21 gün oldu düşük yapalı ikinci çocuğumdu ama atlatamıyorum o günden beri asla neşem hevesim yok ölü gibiyim sanki normal mi böyle olmam her gece ya doğurduğumu görüyorum ya hamile olduğumu görüyorum bu gecede doktor diyordu sen düşük yapmamışsın bebeğin karnında diyordu gerçek sanmıştım ya eşimi suçluyorum öfke duyuyorum yada kendimi 20 gündür normal mi daha bir gün önce kalp atışlarını duymuştuk biraz zor geçiyordu riskliydi kalp atımlarını duydukça demiştim güçlü yavrum benim mücadele edecek demiştim em çokta zoruma giden düştüğü anda bütün sancılarım ağrılarım bitti