Bizde bir kaç gaz damlası denemiştik bigai nurse metsil eczanenin kendi yaptığını da denedik ama bize nurse ve peribiyotik kullandık birde şu var doktorum her çocuğa aynı gaz ilacı fayda etmiyormuş onu senin bulman lazım demişti ki biz cidden bi bundan memnun kalmıştık bence eşin bu ilacı bulsun bebeğine o fayda vermiş