Umutoglum Ankastre firinimi daha yeni aldım 8 ay falan oldu. Ama camında yeşil gölgeler olmaya başladı neden oldu bilmiyorum. Yaşayan var mı neden olur ne yapmam lazım. Dışardan kirli gibi görünüyor 🥲🥲
Umutoglum Ozooo hangi marka firininiz nasıl bişeydi yazabilir misiniz veya resmini atabilir misiniz rica etsem 😊
Umutoglum Ozooo deli oluyorum gördükçe neden olduğu konusunda bişey dediler mi size inşallah geçer benimki de 🥲 birde bir defa mi kullandınız o ürünü yoksa hep mi onunla temizlediniz
Ozooo Umutoglum canım yemek yaptıktan sonra kapağını açık tutmamışsındır buharda camını ıslatıp leke yapmıştır her leke olduğu zaman kullandım