aptamil aşırı kabız yaptı benim bebeğimide. sma comfort cok iyi geldi. ama piyasada cok olmuyor migros sanaldan hallediyorum genellikle. bugun bulamadım yine hipp aldım bakalım onu deneyeceğim.değiştirmek riskli bi secim ama bebeğim 3aylık kolay bulabilecegim birsey olsun istedim.comfort gibi rahat ilerlerse hippten devam edeceğim. ama sen sürekli temin edebileceksen ki maddiyatta çok önemli fiyatı yüksek cünkü biraz digerlerine göre kesinlikle comfort 🙏🏻 aynı zamanda gaz problemi içinde myflor damla kullanıyorum oda rahatlatıyor fazlasıyla.ve ekstradan sunuda ekleyeyim biberonda çok önemli. bebeğin mama yerken hava yutmaması gerekli gaz olmaması için. biberon olarakta lansinoh müthiş bi detay 🌸 bu soylediklerim sayesinde aptamilin yaptıgı kabızlık dısında asla gaz problemi yasamadım hiçbirzaman 🙏🏻