Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 ay 12 günlük anne sütü mama devam ediyoruz 5 gün anne sütü alıp deneme yaptık ama maalesef kilosu geriye gitti tekrar mamaya devam edicez sorunumuz şu ki bebeğim her mamadan sonra hırıltı şekilde sesler çıkarıyor ve huysuzlanıyor hiç mutlu gözükmüyor uyumak istiyor daldıktan 5 dakika sonra uyanıyor mama markasından mı kaynaklı yoksa bu durum normal mi sizce Aptamil kullanıyorum bu arada ve gaz problememizde var