sulesura123 ameliyat çok güzel geçti. Anesteziyi vücuttan atması biraz değil baya zordu bizim için 😔 1 saat çok uğraştık ağlama krizleri, damar yolunu çıkartmak istedi, bizleri kesinlikle yanında istemedi. Ama 1 saat sonra herşey yavaş yavaş eskisine döndü. Ameliyatı olduğu günün akşamı maşallah koşup zıplıyordu ☺️