yelizdmrds 13. Ayda anne demeye başladı 6. Aylıkken baba diyordu. Bilinçli mi bilmiyorum. 13-19 ay arası 6 kelimeyle gitti. 23. Ayda cümle kurmaya başladı. Şimdi kaç kelimesi var bilmiyorum ama iletişimi iyi geliyor. Hoşgeldin e alıştı kapıyı açar açmaz babasına hoşgeldin diyor telefonu kapatınca anne kim diyor arka arkaya 50 kere çok acıktım, anne çok uykum var diyor bir yanım arka arkaya söyleyince sinirleniyor diğer yanım sesin güzelliğine eriyor 🫠😂