43 günlük bebeğim sürekli duvardaki saate bakıyo ,göz teması kuruyo konuşana bakıyo . Bugün farkettim ki ta ilk günlerden beri saate bakıyo .Gözü sürekli saate .Otizm belirtilerinde dönen şeylere bakma olduğunu biliyorum çok endişeliyim . Benimle aynı durumda olan var mı