Selam anneler 36+5 te 2200 kilo bir tatlis kızım doğdu 2gunluk şu an eşimle de bebeğimlede Rh uyumsuzlugumuz var malesef bugün hastaneden taburcu olacakken sarılık değeri yüksek çıkınca acil yenidoğan yoğun bakıma alındı fototerapi gidecekmiş tabi ben ağlamaktan helak haldeyim ayrıca emzirmeye vermiyorlar sütünü sağ getir dediler manuel el pompasiyla sağım yapıyorum iki göğüsten toplamda 60 CC süt çıkıyor sabaha kadar biriktirip vericem ziyaret saatinde sütüm çok mu az bilmiyorum nasıl daha iyi sagabilirim ayrıca kaç gün sürür süreç nasıl ilerler yenidoğan yenibakimda lütfen bana bilgi verin ağlamaktan perisan oldum eve kucağım boş dönerken