ilknur991_
İkisi de kötü isimler değil , kızımın ismini de eşim koydu farklı olsun istermiydim doğmadan isterdim fakat yani değiştirmek için de böyle kötü bir yanı anlamı falan olması lazım şuan için artık istemem bir gün bile kalsaydı öyle seslenseydim onla anısı var derdim daha büyük dertler vermesin mevlam bence algı yönetimi bu biraz kendine bunu dert edinmek yerine güzel yönlere baksan ❤️😊