meraferaa benim kızımda böyleydi meme altı ay emdi zorla zıplayarak falan veriyordum neler neler mama da her mamayı denedim çok zayıf diye raporlu mama da verdi doktor falan 30 cc içiyordu sadece ve abartısız bir yaşına kadar falan hep 30-60 cc arası içti, çok zayıf diye doktor dört aylıkken ek gıdaya başlattı,sende başka doktora gidip ek gıda için görüş alıp tadımlara başlayabilirsin zaten bir ay falan tadım sürüyor sonra beş buçuk aylık gibi de çorbalara vs başlarsiniz insaAllah sever ek gıdayı