Arkadaşlar elimde bir meyve sıkacağı var Fakir’in ancak çok çok hantal yani sıkması, sıktıktan sonra temizlemesi vs çok uğraştırıcı bir makine sizlerin bebeklerinize meyve suyu sıkmak için kullandığınız pratik tavsiye edeceğiniz bir makine var mı? Kullananlar ve memnun olan var mı?