buseviim doğum psikolojisi dediğimiz bir durum var çocuklarda, nasıl ki bizim nasıl doğum yaptığımız aklımızdan hiç çıkmıyorsa onların da doğdukları gün akıllarından çıkmıyor, biz acı yaşıyorsak onlar içerde huzursuzluk yaşamış oluyor yani 8.ay ile 14.ay arası bu huzursuzluk, memnun edememe, normal karşılıyoruz, belki gün gelicek uykularından dahi çığlık atarak uyanıcak, çünki o günü yaşıyor olduğu için, sevgiler 😍