Merhaba,
Bebeğim 4.5 aylık. Her şeyiyle gerçekten sevgiyle ilgileniyorum, arada yanımda yatırıyorum, kucağıma hep almaya çalışıyorum mümkün mertebe ama yok annesi olarak beni özel sevdiğine dair kendimce bir kanıt göremiyorum. Gündüzleri annem ile beraber bakıyoruz akşam babası da onunla ilgileniyor. İlla anne diye bir kavramı yok üçümüzden biri kucağına alınca susuyor hatta benim kucağımda çok huysuz. Burada okuyorum bebekler annelerine ne kadar düşkünler benimki süt içerken kucağımda bile durmak istemiyor. Tek işaret odada gözüyle sürekli takip ediyor beni evet ama ben odadan çıkınca benim yokluğumu fark etmiyor. Ne yapmam gerekiyor? Neden böyle yapıyor anlamadım bazen ysnında annemle tartıştığım oluyor istemiyorum yapmak ama annem beni çileden çıkarıyor ve anlık müdahale etmem gereken şeyler olabiliyor. Bundan olabilir mi? Emzirmek içimde ukte kaldı sütümü sağıp veriyorum, onda da bugüne kadar hep kucakta vermeye çalıştım. Geceleri sorun yok ama gündüz asla kucağımda da yemiyor. Üçümüz de çocuğa baktığımız için anlamıyor mu annesi olduğumu? Hiç bilgisi olan var mı? Ya da benimle benzer durumu yaşayan?