Kızlar bebeğim 75 günlükten beri meme reddi ile uğraşıyorum doktor kilo alımı sınırdan olduğu için bi şekilde emzir dedi ama bebeğin kaburgaları çıkmaya başladı .. doymuypr galiba hiç uyumuyor ne gece ne gündüz geceleri yarım saate bir saate bir kalkıyor artık mecalim kalmadı.. bugün mama aldım ama biberon tutmadı bu kez de tutarsa tamamen memeyi redderse diye korkuyorum yakın zaman da işe döneceğim biberona da alışması gerekiyor bu yüzden ne yapmalıyım bi akıl verin a dostlar😥