elaanaz Sezeryam sonrası kanaması 40 günü geçen var mı normal mi benimki 47 gün oldu 3 4 gün gelmedi tekrar geldi
TulayGeriDon elaanaz 1 yıl normal ama benim sancim oluyor. Hafta da 1 2 kez yoğun regl sancısı oluyor. Tamam diyorum bu sefer olucam diyorum yine yok
TulayGeriDon elaanaz bayağı uzun zamandır kızımla ilgilenmekten kendimi unuttum. Haklısın aslında doktora gitmeliyim