Kızlar simdi şoyle ben kuranı kerimi yavas okuduğum ıcın arkadasım la beraber 2 sene once ramazan ayında hatime basladın beraber ama ramazanın son gunlerınde ikimizde reglı oldugu muz ıcın yarım kaldı daha sonra arkadasım bitirelim dedım ama o musaıt olmadı VS. Aradan 2 sene gectı simdi benim hıc bıtmıs Bı hatımım yok oyuzden bitirelim diyorum ama hep erteliyor ozaman ben kendim bitireyim diyorum ama onun demesine gore hatime biriyle basladıysan onunla bitirmek zorundaymışsın tek bıtıremezmısım bu konu hakkında bilgisi olan varsa benımle paylasırmısınız