Kızlar aranızda taktıran varmı ben 10 ay önce taktırdım koluma fakat bende taktırdığım aydan bu yana devamlı kanama yaptı. Regl ne zaman oluyorum bilmiyorum devamlı kanama var lekelenmeler var. Taktırdığım doktora gittim hap verdi kullandım kesti. Sonra regl oldum bitince tekrar kanama davam etti. Hapı tekrar aldım bu sefer kesmedi kanamayı. Çıkartmak da istemiyorum ama aranızda taktıran var mı ? Bu durumu yaşayan varmı ne yapmam gerekiyor