Merhaba kızlaar 🌼 Diş etimde çok kanama oluyordu hastaneye gittim doktor diş eti iltihabı olduğunu ve ilerlediğini söyledi cerrahi işlem gerektiğini diş etimi açıp temizleyip tekrar dikeceklerini söyledi aksi takdirde dişlerimi kaybedebilirmişim aynı durumu yaşayan var mı zor bir süreç mi yaşayanlar bilgilendirebilir mi teşekkür ederim 😔