Hayırlı akşamlar arkadaşlar ben bu arabayı yeni aldım 1ay olucak.malesef Benim oğlan rahat edemedi biraz da büyük Biz her yere toplu taşıma ile.gidiyoruz zor oluyor Benim için o yüzden bunu satıp biraz küçüğünü alıcam Inşallah eğer almak isteyen olursa indirim de yaparım ben İstanbul maltepe deyim elden almak isteyen olursa Benim için daha iyi olur