Selam anneler, bebeğim birkaç gün sonra 3 aylık olacak 1 ay sonra işe başlayacağım ama maalesef biberon tutmuyor . Emzik de tutmadı ara ara deniyorum almıyor. Emziği ilk gün hastanede tutmuştu eve geldikten sonra bi daha tutmadı ama biberon tutuyordu. İlk bir iki hafta birkaç kez sütü biberonla vermek durumunda kaldım bir iki kez de mama vermiştim almıştı sonra gerek kalmadı hiç biberın kullanmadım . Geçen gün aklıma geldi sütü biberonla vereyim dedim ve maalesef asla almadı . Bikaç kez daha denedim kesinlikle almıyor diliyle itiyor. Çok üzüldüm ne yapabilirim önerisi olan var mı ?