elif006 26 aylık olacak ikizlerim çift yumurta bir erkek bir kız…Her şey artık daha güzel bir o kadar da zor 😂kızıma tuvalet eğitimi veriyorum sonra oğlana başlayacağım…bazen o kadar güzel oynuyorlar ki ay diyorum hayatın anlamı bu,sonra bir kavga ayır ayırabilirsen 😂çok tatlı konuşuyorlar hiç susmuyorlar ve hep şarkı söylüyorlar,onlara okuduğum kitapları bana okuyorlar.hala iştahsızlar ama doktor gelişimleri çok iyi dedi onun için fazla sıkmamaya çalışıyorum uyku düzenleri biraz olsun düzeldi….veren Allaha bin şükür