elif006 bizde 5,5 aylığız düzeltilmiş 4 aylık bir kızım bir oğlum var araları 2 kg bende çok üzülüyorum ne yapacağımı bilemiyorum ama tek başına değerlendirin diyorlar çocukları ikisinin de kilo alımı iyi kiloları normal yaşıtlarıyla aynı dedi sadece oğlum biraz ilerideymiş ama birbirlerini ne zaman yakalıcaklar merak ediyorum sizinkilerin doğum kilosu ne kadardı?