Sinemsin 5 ay 15 günlük; dönüyor, sürekli gezmek istiyor, kazık gibi dimdik duruyor, bağırıyoor, ıkınıyor, inatlaşıyor daha çok ilgi ve kucak istiyorr kısaca her şey gittikkçe karmaşıklaşıp zorlaşıyor 🤯😀
milletsanakanalizemiolacak beyazzkuguu ah bir otursa rahatlayacağım zaten ya en azından mama sandalyesinde hoppalada filan oyalanır ne yemek yiyebiliyorum ne iş yapabiliyorum ilgi ve temas bağımlısı
beyazzkuguu milletsanakanalizemiolacak benim kızım da ilgi bağımlısı ya. Akşama kadar ölüyorum yorgunluktan oynatıcam diye. Hoppalayı doktorlar pek önermiyor ama kullandınız mı ilk kızınız da
milletsanakanalizemiolacak beyazzkuguu ilk kızımda gerek duymadım çünkü kendi halinde duran oynayan bir bebekti yere yorganı yayardım üzerinde döner dururdu pediatri hemşiresi olan arkadaşım var çocuğu hoppalada oyalanıyor ya ne bileyim doktirlar herşeye karşı. Bizim doktora sürekli kucakta olmak istiyor diyorum ilgi bağımlısı çünkü kucakta dursun bişey olmaz diyor onlara göre çok basit herşey 😅
Sinemsin beyazzkuguu evet ben 4. Ayda doktorun söylemi ile yavaş yavaş oturtmaya başladım kendini dik tutup kaldırıp oturma pozisyonunda durabiliyordu şimdi de destekli oturtuyorum ama öyle uzun süreli değil kısa kısa fakat bu ara kendini kazık gibi dimdik yapmaya çalıştığı için oturtmak mümkün olmayabiliyo 😀
beyazzkuguu 35a aynılarını yaşıyoruz bizde valla koltuk altına dönüyor arada kolunu kurtaramıyor bağırıyor bazen 😂 Oturtmaya başladınız mı peki
sporcuanne14 Bizde aynı dediklerinizle oturmak istiyor ben önceden alıştırdım yavaş yavaş destekli oturmaya şimdi mama sandalyesine çıkmak istiyor yatmak asla istemiyor. Kucak yada yeni şeyler keşfediyor normal karşılamak lazım bir de merakları çok fazla ben dokunduruyorum neye dokunmak isterse anlatıyorum ne olduğunu çünkü algıları en açık ay bu ay bence
beyazzkuguu sporcuanne14 evet benim kızımda aşırı meraklı tık sesi duysa hemen bakınıyor eşyaları anlamaya çalışıyor gibi bende iş yaparken onun üzerinden anlatıyorum sohbet oluyor
beyazzkuguu Sinemsin evet bende kısa süreli oturtuyorum bazı doktorlar 3. Ayda bile öneriyorlar oturtmayı. Ben biraz erken mi diyerek oturtmaya başlamıştım ama ek gıdaya geçerken mama sandalyesinde oturması için ön hazırlık olması gerekiyormuş
beyazzkuguu Sinemsin mama sandalyesine bende mi geçsem acaba ? Yaklaşık 10 gündür kucakta koltukta oturuyor kızım. Tam 5 aylık oldu. Tadımlara daha başlamadık ama bende düşünüyorum başlasam mı diye doktor randevusu var haftaya o zaman sorayım diyorum
Sinemsin beyazzkuguu bence kısa kısa oturtun hem farklı yerlerde olmak onu da mutlu ediyor 2-3 dk bile oraya koysanız yavaş yavaş alışacaktır 😌