Cipsdelisianne Keşke 2 yaşındayken bi kardeşi olsaydı diye aşırı pişmanım. Gerçi o zaman korona vardı ondan korkuyordum. 3 yaş olsun düşünürüm 4 yaş olsun düşünürüm diye diye 5 yaşına geldi şuan asla gözüm yemiyor. İnsanın kardeşi olması çok güzel bir şey. Ama sırf kardeşi olsun diye düşünmeyin. Ekonomik şartlar, psikolojin, eş desteği bunları düşünerek yapmalısın yapacaksan.