Karsimasaldakikiz bebeğinizi yıkayın bir gece önceden zaten söylemiştir ebe birkaç gün yıkamayın diyordu sanırım öyle hatırlıyorum, bize ilk gün ateş yapmıştı çok şükür öyle çok sıkıntı yaşamadık 38falan oldu çok yukselmedi ateş düşürücü verdim, belli aralıklarla takip etmelisin atesini, çok stres yapmayin her bebek çok sıkıntılı geçirmiyor