Badem4242 canim şuan 1 hafta sonra 14 aylik olacak 12 aylıktan beri yürüyor dengesi falan çok guzel tırmanıyor, taklit edebiliyor eda, baba mama gel dede bunları söylüyor , ben tirnak keseyim hemen alır aynisini yapar cok guzel kavriyor , ben noroloji doktoruna sordum , bu aylarda yavaş büyür önemli olan 18, ve 24 ay dedi işaret eder sosyal güleç bi çocuk al ver git gel komut aliyor kelimesi çok degil ama yeterli bence benimki erkek zaten aşırı hiperaktif , mesela araba görür did did did catal kasik tutabiliyor ağzına götürüyor bide biz evde ikimiziz babasini cok gormuyo calisiyo o yüzdende kelimesi çok degil ama yinede annelik ilk başta beyninde sivi vardi önemli degil dediler hicbirsey çekmedi ler basi hızlı büyürse korkalım dediler şimdide büyümüyor doktorlar çok irdeliyor insanda korkuyor kuzum