cemile161_ bu ay çocuk doktoruna randevu aldım devletten ay sonunda götüreceğim , onlar takipli hasta olarak kayıt açacak öyle çocuk nörolojiye gidebileceğiz . Yeniden tomografi isterler sanırım inş geçmiştir . Gelişimi iyi şu an , 14 aylık olduk 20 kelimesi var . Yürüyor , bi yerlere tırmanıp rahat iniyor . İyi düşünmeye çalışıyorum bende o yüzden .inş kist yok olmuştur , sıvı da gitmiştir