Kızlar bebeğim de dudak bağı var sürekli meme reddi yaşıyoruz emmek için saldiriyo kısa süre sonra huysuzlaniyo az besleniyo biberonda da aynısı çiğner gibi yapiyo dil bağı yok ama dudak bağı doktora yazıyorum onemsemiyo başına belen var mı beslenmesine etkisi oldu mu