Kızlar merhaba Konya’da önerebileceğiniz bir onkoloji doktoru varmı buradaki doktorum Selçuklu Üniversitesi hastanesinde Banu hanım varmış onu önerdi ama bilemedim ilk devlete mi gitsem direk özele mi gitsem yada selçuklumun giriş muayene ücreti ne kadar bilen öneren varsa lütfen yardımcı olur musunuz🙏