beyazzkuguu ensr normal değil mi ? Hemşire ya da doktor bir şey demedi mi ? Kızımın da 4 aylıkken 42 ydi normal denildi
cerosk ensr bizim 5 aylıkken 45 çıktı🤣 bende başlarda korkuyordum ama doktor genetik dedi, boyu da uzun bebeğimin. Koca kafalı diye seviyoruz evde🙈😂 sağlıklı uzun ömürleri olsun tüm evlatların insallah.
sevilfatih ensr benim bebeğimin 5 aylıkken 42 cm çıktı normal dedi doktor neden korkutuyolar hemen insanları
sevilfatih ensr aynı şeyleri bende yaşıyorum doktorlar insanı korkutmaktan başka şey bilmez mi ilk çocuğum üstelik doktorlar yüzünden panik atak oldum bir şey mi oldu diye diye
ensr sevilfatih bızımde aynı ilk çocugumuz zaten doğduğunda korku yasadık sımdıde bunlar her gıttıgımde ağlayarak çıkıyorum artık neden böyle dıye araştırınca da farklı şeyler yazıyor 🥲