Suluportakalimm Uygulamaya her girdiğimde bununla karşılaşıyorum bir kere giriyorum tel no ismi hesap zaten kayıtlı giriş ekranını kullanın diyo çok sinir bozucu olmaya başladı.. yardım lütfen
Elfgrn Suluportakalimm Alt sağ köşede “daha fazla kısmından” “numaranız ile giriş yapın” annemiz. Bu şekilde sorununuz çözülecektir. İyi forumlar 🌼