nurozkann Çok başım ağrıyordu tansiyonumu ölçüm 8/6 çıktı çok mu düşmüş normalde en fazla 9/6 9/5 oluyor
Mommyhann nurozkann bişey olmaz muhtemelen yorgunluktan aclıktan vs düşmüştür tuzlu ayran için ortalama sağlıklı bir insanın tansiyonu 12/8 olması gerekir
cemilolabilirmi nurozkann bir tuzlu ayran yapım sık oluyorsa doktora gidin dahiliye. Yüksek tansiyon gibi düşük tansiyon da yorar insanı
nurozkann nihathatipoglununtesbihi bisey olmaz dimi ya ben hemen panik yapıyorum bisey mi olacak acaba diye diye
Aklimideliricem nurozkann tuzlu bişey yiyin salatalık vs. Bide düz uzanıp ayağınızı yukarı kaldırın biraz dinlenince geçer
Winner Yorgunluktan ya da stresten olmuş olabilir. Biraz dinlenin ve bol su için. Ayrıca tuzlu ayran iyi gelir toparlar sizi. Geçmiş olsun
cemilolabilirmi nurozkann 9/5 de bana düşük geldi. Eğer sporcu değilseniz normal tansiyon 11-7 12-8 gibi olur diye biliyorum.
nurozkann Aklimideliricem ben çok takıntılıyım ve panik atak mı desem anksiyete mı desem yani hepsi var sanırım bende bide hastalık takıntısı var o yüzden çok panik yapıyorum