limonzeytinmom Cigdemom kyk alıp bu şekilde af çıkacak diye bekleyenlere cok sinir oluyorum kusura bakmayın. Tabii ki ödeyeceksiniz
ikiprensesbebiss Cigdemom ben de 2022 mezunuyum okul biter bitmez bir ay sonra ödedim 😃 ama af çıktı diye biliyordum geçen yıl haber de öyle duymuş annem bana söylemişti
GezginPaNDa Kredi aldıysanız geri ödeme şartını biliyordunuz. İyi ki ödediniz. Her insan geri ödemeli ki düzen devam etsin . Okumuş insanlarız işin etik boyutunu konuşmamıza gerek yok
Annegibi2006 Cigdemom valla bende 2019 da mezun oldum bu zamana kadar bekledim sağolsun annem ben öderim dedi aldı yükü üstümden o ödedi