Merhabaaa.
Kreşte en korktuğum zamanlara geldik; kostüm tasarlama 😂 Bana fikir lazım anneler.
Cuma günü okulumuzda sonbahar partisi varmış. Çocuklara kostüm yapmamızı istediler. Kullanacağımız materyal ise dökülen yapraklar. Burada yaratıcı anneler vardır biliyorum. Çocuğumu ve beni, ay bunun annesi de ne beceriksiz diye rezil etmeyecek güzel fikirler gelir 😂
Benim oğlum var. Erkek çocuğa göre kostüm yapmayalım. Şimdiden fikirlerinize teşekkür edip öpüyorum❣️