Merhabalar baslik komik görünüyor ama ben çok tedirginim .oğlum benim çin gibiydi gerçekten girişken konuşkan akıllı. Erken yürüdü konuştu ve jelime dagarcigi harikaydi gerçekten de yaşının üstündeydi pedagog da söyledi. Göz teması falan herşey vardi yani. Varım yoğum oglumdu hep onu düşünerek hareket ettim ..bir senedir babasıyla yeniden bir sraya glemistik ama bu süreçte TV ye maruz kaldı eski evimde TV yoktu. Ben üzerine titredim yavrumun ama baba alelade davranıyordu .söylediği laf çocukta ne etkiye sebp olur düşünmez. Ben dayanamayip sesimi yukseltsem arkasindan da o yükseltir. Yani hep dengeyi saglamam lazım.zorzamnlarim oldu çocukla ilgilenemedim eşimle problemlerim. O da iş yogunlugundan ilgilenemedi. Çocuk bir sene kadar TV ye aşırı maruz kaldı sonuç beni siknir etmeye çalışan bir çocuk. Kardeşini sıkmaya çalışıyor.. iyilikle anlatıyorum çok okurum bu arada .ama unutuyor sanki ellerini mesela sivayarak yıka deriz ogretiriz her vc sonrssi kolları yarısına kadar ıslak sifonu unutur , sorumluluk sıfır , dünyadan haberi yok , anasinifina sormasam dosyasını ceketini kör gelir, yani sanki varla yok arası gibi unutkan sorumsuz gozlerime bakmadan koştura koştura biseyler anlatır, uykum var der uzanır bir saniye sonra hadi oyun oynayalım der. Ben nerde hata yaptım. .5 yaşında oğlu böyle olan var mı götürsem mı bı pedagoga yine .