mervealmila26 Bebeğiniz başta sakin olup sonradan huysuzlaştı mı yoksa başta sakin olan bebekler hep mi sakin olur? Çevremde bebeği çok ağlayan kim varsa en başından beri böyleydi diyor da merak ettim
Busraata33 mervealmila26 Büyük oğlum en baştan beri huysuz hala aynı 4yaşında küçük oğlum o kadar usluydu ki ta ki 6.aya kadar ağlamalar,hastalıklar huysuzluk hepsi beraberinde geliyor 1yaş tam kuduruk 😃
limonzeytinmom mervealmila26 iki kızım d asakşndi suan 36 ay ve 9 aylıklar. Hareketleri cok fazla ama öyle huysuzluk VS yok
egelsenkonuss mervealmila26 benim kizim 1.5 yaşına kadar sakindi aslında hala yaramaz değil ama çok aksi olmaya başladı. Bi de çok bilmiş 😄
artcmn nihathatipoglununtesbihi çok tanıdık geldi hattaaaa bence anne karninda nasilsa öyleler. Benim kızım karnimda da çok hareketliydi şimdi de oyle
Snowglobe mervealmila26 İlk kızım sakindi evde bebek yok denecek kadar sakindi.şimdi 3 yaşında azıtık 😂 ikinci kızımda sakin aynı ablası gibi ama hiç kanmıyorum 😂
Dilaradeniz mervealmila26 benim iki numaram bebekken o kadar usluydu ki ama gel gör ki 5 yaşında yerinde duramıyor cocuk 😀