Kızlar 4 gün sonra bebeğım 3 aylık olacak öksürüğü var bugün doktora götürdüm ateşı olursa getir yatıracaz dediler yeni doğan döneminde yatırdılar durmadı küvete bebeğım ağlaya ağlaya sesi kısılmıştı o yüzden çor korkuyorum ateşı çıkmazsa kendi kendine atlatır dediler ne yapayım atlatması için yardımcı olur musunuz lütfen ilk bebeğım