hilal2828 girmedim evden çalışıyorum eşim görevi gereği halkla sürekli muhattap oluyor gittiği işletmelere muhasebeciniz varmı eşim banka ve sigortacılık mezunu evden defterleri tutuyor diye muhabbet edip iş bağlıyor ve kardeşim getir de çalışıyor onun ve arkadaşlarının da vergiler faturalarıyla ben ilgileniyorum bebeğimi büyütene kadar bu şekilde çalışıcam sonra eskisi gibi bankaya girmek istiyorum