Kuzularinanasi 17_bar Bunu letgo üzerinden buldum. Ne düşünüyorsun? https://www.letgo.com/ad/1683734764
Nazar_1512 17_bar bende var bi bakın isterseniz pusetini köye koyduğum için yanımda yok sadece freni bozuldu ama tamir edilebilir ben uğraşmadım fiyat 2500 ama daha uyguna veririm
kedilibebeklianne 17_bar joie muze lx siyah renk 6-7 ay kullandık düşünürseniz bi sorunu yok çocuğum durmuyor arabada
kubra00k Yenisini almadanmı sattınız. Bebek arabasız olmazki. Oğlum yürüse bile onunla çıkacağım, yorulup yürümek istemez
17_bar blogmomies kabin boy almak zorundaydım o zaman kabin boy aldım fazlalık dedim sattım Kraft pro fit plus
kedilibebeklianne 17_bar misafirlikteyim de eve gidince atarım yine ama yırtık sökük vs yok kutusuda duruyor
Nurklc 17_bar Ben kullanmıyorum 1 kere garantiye gitti e bebeğe garantiyi kabul ediyor. E bebeğin galxy arabası çok güzel ama oğlum binmiyor açıkcası boşa duruyor
Esrbruck Baby plus galaxy travel sistemi satıyorum oğlum hiç bebek arabasına binmediği için düşünürseniz eğer