oyoyoyyedibeni Pirenteach marka aldım dün kullanmaya başladım parkede iz bıraktı normal mi , Cam da performansı güzel ama onda da minik minik lekeler kaldı. Bide mutfakta çıkmayan yağ lekeleri vardı onlarda çıkmadı ben mi beceremedim acaba.