Allah Allah neden o kadar süre olduysa,adamdan birçok belge istiyorlar işte evinin metrekaresi yeterli ki maasi yeterli mi diye aklıma bu geldi acaba bunlarla alakalı mı problem varda mi vize gelmiyor.bir sorsun arkadaşınız belgelerde eksiklik mi var