Cihangiriinannesii Nefesin_Annesi0 modamizbir sitesini öneririm baya kaliteli ve modern ürünleri var üstelik fiyatlar çok uygun bir bakın derim bende daha yeni alışveriş yaptım ordan
Suphiye_mila13 Cihangiriinannesii güvenilir mi acaba bende sepetimi doldurdum ama siparişi onaylamadan önce sormak istedim size
bebisliozlem Cihangiriinannesii ben geçen ay 4 tane tulum seti aldım 8 tulum 8 bere geldi Bugün de sepetimi onaylicam 😄 3 zıbın, 3 tulum, 1 tane de dışarıda giydirebilecegim peluş tulum alcam. Kasım’da ilk maaşımı alacağım o zaman da triko olanlardan alcam ben 1 seneden fazladır alışveriş yapıyorum ordan hamileyken de triko tulumlar almıştım. Bu ay giydirmeye başlicam hamileyken aldiklarimi da 🥰
Mom098 Cihangiriinannesii merhaba genelde h&m zara LC waikiki den alışveriş yapıyorum. Sizin, bu yorumu görünce o gece modamızbir sitesinden 3 takım beğendim. Sipariş ettim. Bugün geldi çok beğendim hoşuma gitti. Sürekli bakacağım sitelerden olacak teşekkürler 💕
ebruegehan Nefesin_Annesi0 bubito ohöalakoala maiperla bebek markaları civil babymall oralara da bakabilirsiniz
dryadmrckr ebruegehan merhaba bubitodan alışveriş yaptınız mı acaba gğzel parçalar var baktım az önce de güvenilir mi ?
Nefesin_Annesi0 sirinpatates babybostore_ Asyakids bunlar var canım takip etmeden aldığım sayfalarda var ama hatırlamıyorum
sak_0807 Nefesin_Annesi0 cigit ürünleri nasıl ben de almak istiyorum ama tereddütte kaldım hep kalıpları küçük yorumları yapılmıştı vazgeçtim.
sak_0807 Hanabii kış için neler giydiriyorsunuz tam olarak sıcak tutsun diye içlik olarak tecrübesizim bu konuda.
kuzeytobaby Nefesin_Annesi0 ben en çok Zara’nın tarzını beğeniyorum genelde ordan alıyorum ama duruma göre hm ya da Lc den de alıyorum
Umutdamla20 Nefesin_Annesi0 evet ıyıce bakıp soruyorum zaten gelınce hemen yıkıyorum,gıydırıp gıydırmemek herkesın kendı tercıhı 🌺
hbc Nefesin_Annesi0 orası sadece ikinci el ürünlerin satıldığı bir uygulama değil, yeni ve etiketli üründe tercih edebiliyorsunuz. Mesela hediye gelmiş kullanılmamış bedeni uymamış mevsimi denk gelmemiş ürünler hatta marka ürünler daha uyguna alınabiliyor. Zaten ürün anlatıldığı gibi çıkmazsa iade direk🌹
bebisliozlem Nefesin_Annesi0 sadece 2.el yokki ben dolapta 3 tane butik keşfettim hepsi bizim gibi anneler toptan alıp satiyorlarmis galiba kızımın daha kırkı çıkmamıştı bayramda geliyordu bayramlık,40 mevlidi için tulum aldım hepsi yeni ve etiketli olarak geldi. Bir hanımdan da bandana ve çorap seti aldım bu aldıklarımın hepsini yarı fiyatına almışımdır valla dolaba daha uyguna koyuyorlar çünkü
[silindi] Nefesin_Annesi0 little gusto, tinylamb, duhababy, tontirik, mamma dada, atelier babbi, oh la la koala, kitikate bu markalardan çok memnun kaldım ben tavsiye ederim
bebisliozlem Suphiye_mila13 tabiki güvenilir ben 2 senedir kendime alışveriş yapıyorum 1 senedir hamileliğimden beridir de bebeğime de ordan alıyorum hastane çıkışları zıbınlarını bile ordan almıştım kışlıklarının çoğunu yazın aldım ordan daha da almaya devam ediyorum 😄
Mom098 Suphiye_mila13 Suphiye_mila13 merhaba o gün gece arkadaşın bu yorumundan sonra bi hışımla 3 takım aldım. Bugün geldi çok beğendim ürünleri 👍
Hanabii eda54 çok kalın mont almadım onun yerine bir tık kalın üç adet mont aldık. İki takım pijama ve bir tane uyku tulumu aldım. Onun haricinde alt üst takım eşofman kazak, bir tık daha ince kazak ve taytlar, çorap, badi aldım.