Bebeğim bugün 57 günlük dünden beri hem her karnını doyurduktan sonra hemde aralarda sürekli kusuyor ve kesik peynir gibi hasta oldu diye korkuyorum 🥲 normal mi sizce bu durum. Hem anne sütü hem mama ile besleniyor anne sütü artıran şeyler kullanmaya başladım 2 gündür acaba onlardan sebep hem mama hem süt fazla mı geliyor yaşayan var mı bu durumu ?
Bu arada mama 60 ile 90 cc arası veriyorum 2 3 saatte bir memeyi de 2 saatte bir emiyor ikisinide