Kaçıncı aya kadar gaz cikarmak gerekiyo? Meme+mama gidiyoruz. Mama sonrası omuzuma alıp gaz çıkardım hep üstten gegiriyo,alttan da kendi çıkarıyo. Şimdiye kadar kolaydı omza alıp gaz çıkarmak ama 3,5 aylık oldu ağırlaştı artık kolum belim dayanmiyo. Bugün mama sonrası çıkarmadım gazını öyle koydum ağlayıp etmedi sıkışmadı. Kaçıncı ayda bitiyo bu gaz çıkarma işi 😥