ayseee_ İki yıldır kışın giyiyorum hiç bir sıkıntısı yok içi çok sıcak tutuyor bi tık sıkıyor ayağımı o yüzden satıyorum 150 TL Markası kinetix değil normal ayakkabıcıdan almıştım elimde o kutu var o yüzden alan olursa onunla gönderim yapacağım