humanur09
Bize doktor ya emzirdikten 2 saat sonra ya emzirmeden 1 saat önce demişti. Sabah-akşam veriyorum. Yani 3 saatlik bir açlık süresi oluyor. Bazen emziriyorum 2 saat dolmasa da 1.5 saat sonra falan veriyorum damlayı. Sonra 1 saat sonra da acıkmışsa emziriyorum o şekilde. Çok zor olmuyor aslında. Sabah uyanınca direkt verirseniz 1 saat oyalar öyle emzirirsinşz