incabiam bende diyetteyim iki ayda 12 kilo verdim . Ama ekmek hiç yok . Şeker hiç yok unlu hiç bir şey tüketmedim. Günde 2.5 3 litre su ara öğünde acıkınca 7- 8 çiğ badem ve maden suyu . Makarna pilav yemedim iki ay şimdi de tam buğday makarna yapıyorum 2-3 kaşık sebze yemeği bol salata . Salatasız yemeğe asla oturmadım. Hatta çoğu zaman sadece bol lezzetli salata mesela ton balıklı . Pirinç de basmati pirinç almaya başladım nişastası az daha iyi . Beslenme tarzını sağlıklı yaparsan porsiyonlarını biraz küçülttüğünde zaten zayıflamaya başlıyorsun:))