Demett_k Daha önce sormuştum. Annemin akciğerine pıhtı atmış. Kendinde ya da çevresinde bu durumu yaşayan varmı. Kan sulandırıcı iğne kullanıyo annem. Bu iğneler işe yarıyor mu acaba
serapalya Demett_k babaannemin de olmuştu çok eskiden şu an gayet iyi. Kan sulandırıcı kullandı birkaç yıl. İlaçlarla eritiyorlar pıhtıyı korkulacak bir durum yok 🙏🏻 geçmiş olsun